Pėsčiųjų perėjų įrengimas turi būti detaliai apgalvotas, o prieš pradedant bet kokius darbus reikėtų pasitarti su vietinės valdžios atstovais.
Pėsčiųjų perėjos turi būti įrengiamos visiems matomose ir saugiose vietose. Jų išplanavimas turi būti puikiai suprantamas pėstiesiems bei vairuotojams. Pagrindiniai faktoriai: patogumas, aiškumas ir galimybė naudotis.
Judriose gatvėse turi būti įrengiamos reguliuojamos pėsčiųjų perėjos. Žmonėms su klausos negalia ypač svarbios perėjos su garsiniu signalu, o taip pat pėsčiųjų reguliuojamos perėjos, kur paspaudus mygtuką, reikia palaukti, kol užsidegs žalia šviesa.
Bet kokio tipo perėja turi būti pritaikyta visų žmonių naudojimui. Pritaikymui gali būti naudojami nužeminti bordiūrai ar paaukštintas kelio paviršius. Gyvenamosiose teritorijose nužemintas bordiūras turi būti įrengtas kas 100 metrų.
Nužemintas bordiūras turi būti viename lygyje su grindiniu, tačiau leidžiamas 6 mm išsikišimas, jeigu jis yra užapvalintas. Šaligatvio ir važiuojamosios dalies sandūrų reikalavimai nurodyti paveikslėlyje:
Nužemintų raudono banguoto paviršiaus vietų kampas neturi būti didesnis kaip11 laipsnių. Grindinio ir raudono paviršiaus sandūra turi būti nuo 1200 mm iki 3000 mm dydžio, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo.
Jeigu kontoliuojamoje perėjoje, sandūroje su grindiniu įrengiamas nužemintas bordiūras, tai jo plotis turi būti toks pats kaip ir banguoto paviršiaus (rekomenduojamas – 2400 mm). Vietose, kur banguotas paviršius ribojasi su grindiniu per 600 mm ilgį, paviršius negali pakilti daugiau kaip 20 laipsnių, kad, judant vežimėliu, neužkliūtų priekiniai ratai ar pakojai.
Šaligatvis turi būti pakankamai platus (1200 mm laisvas plotas banguoto paviršiaus gale), kad juo judant, netektų kopti ant nuožulnaus paviršiaus.
Jeigu perėja per kelią yra pakelta, tai jos paviršiaus plotis turi būti bent 2400 mm, o perėja abiejose pusėse turi būti viename lygmenyje su šaligatviu.
Nužeminti bordiūrai kelių sandūroje jokiu būdu neįrenginėjami prie posūkio. Nužeminti bordiūrai įrengiami statmenai pėsčiųjų keliavimo krypčiai ir priešais kitoje kelio pusėje esantį nužemintą bordiūrą. Posūkių vietose įrengti nužeminti bordiūrai klaidintų silpnaregius žmones.
Gatvių ir kelių aplinkose svarbu nužeminti bordiūrus dėl silpnaregių ir aklų žmonių saugumo, nes tuo būdu jie gauna informaciją apie šaligatvio pabaigą.
Jeigu nužeminti bordiūrai yra įrengiami perėjose, tai prieš juos turi būti įrengti taktiliniai paviršiai, įspėjantys pėsčiuosius apie bordiūrų nebuvimą ir apie tai, kurioje pusėje yra pėsčiųjų perėja. Šalia nužemintų bordiūrų turi būti ženklas, įspėjantis apie tai, kad šalia jų negalima statyti automobilio. Tokių bordiūrų niekada negalima užstatyti. Dviguba geltona linija – vienas iš tinkamų ženklinimo būdų, įspėjančių apie draudimą statyti automobilius.
Perėjose privalo būti gerai įrengta drenavimo sistema. Jei nuožulniose perėjos vietose kauptųsi balos, perėja kai kuriais atvejais būtų nebepereinama. Tinkamos drenavimo sistemos nuolydis turi būti apie 50 laipsnių, drenavimo sistemai įrengti turi būti naudojamos vandeniui pralaidžios medžiagos. Kitu atveju sistemoje turi būti tarpai, per kuriuos vanduo galėtų pats nutekėti.
Vandens nutekamieji grioveliai negali būti įrengiami perėjos pradžioje, nes juose kliūtų ratukai ir lazdos.